Spring

Har du lyst til at bevæge dig, få sved på panden og have det sjovt?

Kan du nikke genkendende til bare nogle af disse, så er springlinjen nok noget for dig. Salling Efterskole har et stort 800 m2 fuldt moderne springcenter. Springcentret har 3 stortrampoliner, 2 springgrave, 1 “løsskumsgrav” og 1 fasttrack.

Vi stiller ingen krav til, hvad du kan, når du kommer, men vi er helt sikre på, at du kan meget mere, når du går herfra. Du har faget 3 x 2 timer om ugen.

Træning og opvisning

Vi arbejder gennem hele sæsonen meget målrettet frem mod opvisningerne i foråret, da spring er en vigtig brik i opvisningsprogrammet. Linjefaget henvender sig til dig, der ønsker at dygtiggøre dig i spring og i gymnastik. Vi vil selvfølgelig lægge stor vægt på at springe, men vi vil også lave en masse teknisk grundtræning og fysisk træning. Undervisningen foregår i Salling Efterskoles topmoderne springcenter.

Træning og opvisning

Se filmen og hør hvorfor springlinjen kan være interessant for dig

Hvis du vil have en oplevelse du aldrig glemmer, bør du tilslutte dig springlinjen på Salling Efterskole. Vi har plads til alle.

Se endnu en film og hør Katrine fortælle om hendes valg af Salling Efterskole og linjefaget Spring