Rytme & Dans

Har du lyst til at bevæge dig, få sved på panden og have det sjovt?

Har du lyst til at bevæge dig og arbejde koncentreret med gymnastikken, så er rytmelinjen noget for dig! Du skal ikke kunne noget specielt, men have lysten til at arbejde med din krop og lære noget nyt.

Har du lysten, garanterer vi dig for, at du rykker dig indenfor gymnastikken i løbet af året. Du har faget 3 x 2 timer om ugen.

Følg rytmen

Vi vil arbejde videre med grundgymnastikken fra den obligatoriske gymnastik men også prøve andre genrer som dans, håndredskaber, smidighedstræning og måske endda selv prøve at ”lege” underviser. Så kan du lide at bevæge dig, og brænder du for at dygtiggøre dig inden for rytmiske gymnastik, så vælg rytmelinjen!

Se filmen og hør hvorfor Rytme & Dans kan være interessant for dig

Hvis du vil have en oplevelse du aldrig glemmer, bør du tilslutte dig Rytme & Dans på Salling Efterskole. Vi har plads til alle.

Se endnu en film om Iben og hendes valg af Salling Efterskole og Rytme & Dans