Sundhed, Mad & Motion

Har du lyst til at bevæge dig og er du interesseret i krop og sundhed?

Så er her faget, hvor vi både skal dyrke motion, lave mad og opnå forståelse for sammenhængen mellem mad, motion, velvære og søvn.

Du skal glæde dig til at deltage i spinning, styrketræning, yoga og madlavning.

Desuden vil du få kendskab til forskellige teorier og blive udsat for forskellige tests, som skal give dig mulighed for en bedre kondition, øget velvære og måske også klare dig bedre i skolearbejde.

Du behøver ikke at have nogle forkundskaber, men det er vigtigt, at du vil engagere dig, yde dit bedste og kaste dig ud i forskellige opgaver. Du har faget 3 * 2 timer i ugen.

Vi arbejder med:

• Spinning
    Styrketræning
    Sund madlavning
    Teori, analyse, undersøgelser og tests om søvn, mad og motion

Se filmen og hør hvorfor Sundhed, Mad & Motion kan være interessant for dig.

Sophie og Laura er.blevet overrasket over variationen i et fag, der aldrig bliver kedelig.