Fodbold

Kan du lide at spille bold, bevæge dig, svede, lege og være en holdspiller?

Kan du nikke genkendende til nogle af disse, så er fodboldlinjen nok noget for dig.

Vi træner som udgangspunkt udendørs hele året på kunstgræs, hvilket giver optimale forhold specielt for den tekniske træning og udvikling. Vi træner 3 gange om ugen.

Både drenge og piger kan vælge fodbold, og de træner hver for sig når det er muligt.

Træning og turneringer

I timerne vil der blive lagt vægt på teknisk, taktisk og fysisk træning samt boldglæde og leg.

I løbet af forløbet vil der også være mulighed for at deltage i efterskoleligaen.

Derudover spilles der også kampe i DBU-regi.

Se filmen og hør hvorfor fodboldboldlinjen kan være interessant for dig

Har du fået lyst til at deltage i et forpligtende fællesskab sammen med andre fodboldspillere, så gør som Silje og Oliver!

Se endnu en film med Tobias, der elsker, at der er plads til alle samtidig med, at man udfordres