1 døgn på efterskole

Fredag 19. april – lørdag 20. april 2024

Går du i 6., 7. eller 8. klasse?

Tilmelding skal ske senest torsdag 11. april

På blot ét døgn får du en mega fed oplevelse! Prøv efterskolelivet og oplev: Fællesskab, sjov og spas, spændende linjefag og masser af hygge.
På blot ét døgn får du en fornemmelse af, hvad det vil sige, “når jeg bliver til os”.

Ved tilmelding skal du vælge to linjefag blandt skolens 9 forskellige linjefag!

• Fodbold
  • Spring
  • Rytme & Dans
  • Fitness/Adventure
  • Esport
  • Musik
  • Design
  • Sundhed, Mad & Motion
  • Animation & Mediedesign

Få et megasjovt døgn, fuld forplejning, camp-tshirt og drikkedunk.

Vi starter fredag 19. april ca. kl. 16.30 og afslutning lørdag 20. april ca. kl. 15.30.

Hold dig opdateret på siden her, hvor pakkelisten også vil komme. Der bliver også sendt en mail ud med pakkelisten.

Spørgsmål vedr. “1 døgn på Salling Efterskole” kan rettes til Brian Kristensen på BK@salling-efterskole.dk

Tilmelding nedenfor

Husk efterfølgende betaling 195 kr. på Mobilepay 49660 med angivelse af “deltagernavn og efternavn”

Se i filmen tidligere deltagere og deres oplevelse af 1 døgn på Salling Efterskole