E-sport

Har du en passion for CS:GO?

I E-sport kan du holde din træning ved lige, samt udvikle dig som spiller – måske endda finde dig et nyt hold? Lyder det som noget for dig, så skal du vælge dette linjefag! Vi træner tre gange om ugen á to timer. Herunder vil der være taktisk træning, aim-træning samt hvordan vi bruger de forskellige granater. Vi bestræber os på at lave den bedste træning til dig! Så hvis du kan lide action og kamp til stregen, så er E-sport på Salling et oplagt valg!

CS:GO på skolen

Vi deltager i forskellige skoleturneringer – bl.a. efterskole-ligaen. Vi har et moderne E-sportslokale med nye gamercomputere og professionelt udstyr.

I CS:GO har vi bl.a. efterskolens helt eget mappet de_salling, som er en kopi af Salling Efterskoles hal og springcenter.

CS:GO på skolen

Se filmen og hør hvorfor E-sportlinjen kan være interessant for dig

Hvis du vil have en oplevelse du aldrig glemmer, bør du tilslutte dig E-sportlinjen på Salling Efterskole. Vi har plads til alle.

Se endnu en film med Salling Efterskoles hele egen “map”